Biuro Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Subregionu Południowego Województwa Śląskiego AGLOMERACJA BESKIDZKA z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 15, ogłasza nabór na dwa stanowiska pracy
Inspektora/Głównego specjalistę ds. obsługi projektów własnych
Kandydat na takie stanowisko powinien być obywatelem polskim posiadającym pełną zdolność do czynności prawnych, z wyższym wykształceniem i minimum czteroletnim doświadczeniem w administracji samorządowej.
Z dodatkowych wymagań stawianych kandydatom, poza znajomością prawa zamówień publicznych oraz doświadczeniem we współpracy par, warto wspomnieć o udokumentowanej znajomości języka angielskiego oraz czeskiego lub słowackiego.
Do zadań pracownika należeć będzie pozyskiwanie środków zewnętrznych, kreowanie działań własnych oraz współpracy między samorządami, zrzeszonymi w stowarzyszeniu, czy organizacja spotkań i konferencji dotyczących inicjatyw Aglomeracji.
Pełną ofertę można znaleźć na stronie
https://rit-subregion-poludniowy.um.bielsko.pl/aktualnosc-12-6715-ogloszenie_o_naborze.html
Jak aplikować?
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 28 sierpnia br. poprzez:
-
złożenie wersji papierowej w siedzibie Biura Stowarzyszenia (ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko-Biała) w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na dwa wolne stanowiska pracy Inspektora/Głównego Specjalistę
ds. obsługi projektów własnych w Biurze Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Subregionu Południowego Województwa Śląskiego Aglomeracja Beskidzka z siedzibą w Bielsku-Białej”,
lub
-
przesłanie wersji papierowej pocztą tradycyjną (w takim przypadku liczy się data wpływu aplikacji do siedziby Stowarzyszenia) na adres:
Stowarzyszenie Aglomeracja Beskidzka
ul. Cieszyńska 15
43-300 Bielsko-Biała,
lub
-
przesłanie zaszyfrowanej wersji elektronicznej (z hasłem przekazanym w odrębnej korespondencji) e-mailem na adres: biuro@aglomeracjabeskidzka.eu
Zgłoszenia, które wpłyną do Biura Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.