Od dnia 15 czerwca 2020 roku można znów osobiście załatwić sprawy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jaworzu. Co zmieni się w obsłudze i jakich zasad należy przestrzegać udając się do „GOPS-u”?
Organizując pracę placówki w czasie epidemii dyrekcja przygotowała cztery podstawowe zasady obsługi klientów:
- Kontakt z pracownikami możliwy jest wyłącznie przez osoby zdrowe, nie objęte kwarantanną bez objawów wskazujących na możliwość wystąpienia choroby zakaźnej.
- Zachowanie środków ochrony indywidualnej, w tym:
- osłonę ust i nosa (maseczka, przyłbica),
- zaopatrzenie się w rękawiczki jednorazowe lub dezynfekowanie rąk,
- Zachowanie bezpiecznej odległości wynoszącej 2 metry.
- Klienci obsługiwani będą pojedynczo bez osób towarzyszących.
Podjęto także decyzję o wyznaczeniu dni na poszczególne sprawy:
Pomoc społeczna – środa i czwartek
Kontakt bezpośredni z pracownikami socjalnymi w każdą środę i czwartek w budynku przy ul. Zdrojowej 85 (budynek za Urzędem Gminy w Jaworzu). Zaleca się wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenie dnia i godziny spotkania w Ośrodku.
Kontakt telefoniczny: 33 8286671 lub 502 788 275, w godz. środa 7.00 – 15.00; czwartek 7.00 – 17.00.
Świadczenie wychowawcze 500+, świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny – poniedziałek, wtorek i piątek
Obsługa bezpośrednia klientów odbywać będzie się w budynku przy ul. Zdrojowej 85 w wyznaczonych poniżej godzinach lub w godzinach ustalonych indywidualnie telefonicznie i tak:
-świadczenia rodzinne w poniedziałki w godz.8-10 i 14-15,
-świadczenia wychowawcze i fundusz alimentacyjny piątek 8-10, a od lipca wtorek 8-17
Celem uniknięcia kolejek i skrócenia czasu załatwienia sprawy prosimy o ustalenie terminu wizyty telefonicznie pod nr telefonu (033)8286674
W trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników zachęcamy do sprawdzonych już sposobów załatwiania spraw poprzez: kontakt telefoniczny, mailowy, lub w przypadku: świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia wychowawczego 500+ za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych tj. profilu zaufanego, platformy Empatia lub eBankowości.